WinZip v9 final

قویترین و معروفترین نرم افزار جهت فشرده سازی و خارج کردن فایلهای فشرده از حالت فشرده و جیدترین نسخه از این نرم افزار میباشد. این نرم افزار در بیشتر مواقع وحودش برای شما صروریه چون بیشتر برنامه های اینترنت که دانلود میکنید فشرده هستند و برای باز کردن اونها احتیاج به این برنامه دارید.    سریال :50B708C970          نام : CHZHY@CHZHY.CN  




 ورود به یاهو به صدها ای دی

به استفاده از این نرم افزار که اسمش هست Magic Login میتونید هر چند تا ای دی که دوست داشتید در یاهو مسنجر بصورت کاملا مجزا از هم لاگین کنید و با هر کدوم یه کاری انجام بدید.خیلی برنامه خوب و جالبیه. فقط این نکته رو یاداور میشم که انتی ویروس ها به این برنامه گیر میدن و باید قبلش انتی ویروس رو غیر فعال کنید و بعد از اینکه یاهو مسنجر کرک شد انتی ویروس ها رو دوباره
فعال کنید.
 

  


سرعت اتصال با اینترنت رو افزایش بدهید‌(Connection Boost )
هیچ میدونستین که مودم به تنهایی هیچ وقت نمیتونه حد اکثر سرعت اتصال به اینترنت ممکن رو براتون مهیا کنه!؟ برای افزایش سرعت اتصال به اینترنت باید حتما از یک برنامه کمکی استفاده کرد که من اینجا یه برنامه مفید و رایگان رو معرفی میکنم بهتون!Connection Boost نام یک برنامه مفید که وظیفش افزایش سرعت اتصال به تقریبا ماکسیمم حالت ممکنه بدون وارد نمودن هیچگونه لطمه ای به امنیت سیستم شماست! این نرم افزار علاوه بر افزایش سرعت اتصال Dial-Up  سرعت اتصالهای LAN ,DSL رو هم افزایش میده(چیزی بیش از 115200 که در تنظیمات مودم هست!).در ضمن این برنامه خودشه و خودش و نیازی به سایت پشتیبان برا ی افزایش سرعت نداره! این ترم افزار مفید و رایگان رو میتونین: 

 

برنامه ای 1000 کاره برای افزایش سرعت و کارایی 

سرعت پایین ویندوز وکندی در اجرای برنامه ها از عمده ترین مشکلات کسانی هست که سیستمشون معمولا از نظر قطعات وضع ضعیفتری داره.ولی این به این معنی نیست که از حداکثر توان قطعات استفاده نکنیم! میدونین که بعد از مدتی استفاده از ویندوزکار کشیدن ازش خود به خود کند میشه و شروع میکنه به حالگیری! ولی راهش هست اگه میخواین که از ماکسیمم همون قطعات استفاده کنید باید برنامه های بهینه ساز نصب کنید!  WinGuides Tweak Manager یکی از برنامه های واقعا مفید در این زمینه است و چیزی که باعث شد معرفیش کنم اینه که این نرم افزار بالای 1000 کار ضروری مشکل و آسان رو انجام میده!!! این برنامه ویژگیهای خاص خودش رو هم داره و اونا شامله:
1: به شما اجازه میده که بتونید دانلودهای بیشتری را در یک زمان بگیرید و سرعت رد و بدل شدن اطلاعات کاهش محسوسی پیدا نکنه!
2:افزایش سرعت و کارایی کابل پهنای باند و DSL Internet !
3:تضمین امنیت در اینترنت و به اسانی مسیر های اینترنتی رو پاک میکنه!
4:سرعت سیستم رو افزایش میده با بهبود هسته اصلی آن!
5: به علاوه ی بیش از 1000 کار مفید و بهینه ساز در زمیینه اینترنت و ویندوز و امنیت و ......
6:به عکس روبرو نگاه کنید ببینید که چقدر کارایی داره!!
با این برنامه با جند کلیک ساده ی موس همه ی شما کاربران محترم چه حرفه ای و چه آماتور میتونین به آسونی سرعت سیستم و کاراییشو بالا ببرین!
میتونین این نرم افزار رو از اینجا:







Berg Flash Player 8.0

Berg Player 8.0 فلش پلیری هست با قابلیت های جدید

-توانایی اجرای فایلهای با فرمت های : .SWF, .EXE و .SCR

-نمایش به صورت تمام صفحه (همون Full Screen خودمون )

- توانایی عقب و جلو رفتن در فیلم فلش

- توانایی فشرده کردن فالهای فلش شما

- توانایی ساخت فایل EXE با حجم 500 KB کمتر از خود فلش پلیر

-توانایی تبدیل فایلهای فلش با فرمت Exe و Scr به فایل SWF

-توانایی عکس گرفتن از فیلم های فلش در هنگام اجرا

-سازگاری با Flash Mx 2004

-تریپ کاربر پسند و دوست داشتنی
و ...

خوب کاملا از قابلیت هاش مشخصه که میتونه یک جایگذین عالی برای فلش پلیر باشه



برای دیدن لینک دانلود و کرک برروی ادامه مطلب بکلیکید

Download: Crack   


Av voice changer v3.0.89 full

تغییر صدا در یاهو مسنجر رو به این برنامه بسپارید. این برنامه میتونه صدای پسر ها رو به صداهای مختلف از جمله 2 صدای زن و 2 صدای دختر و 2 صدای پیرزن تبدیل کنه و صدای دختر ها هم به صدای مرد و پسر و پیر مرد تبدیل کنه. همونطور که میبینید کاربرد زیادش برای پسرهاست.با این برنامه دیگه کسی نمیفهمه شما دخترید یا پسر.

اندازه : 2.6 مگابایت
سریال : برنامه نسخه کرک شده میباشد

 توجه:هر گونه برنامه ای که از آن برای دانلود کردن استفاده می کنین ببندید وبا دانلود خود ویندوز این برنامه را دانلود کنین.


Talking Reminder

نرم افزار Talking Reminder قرارملاقات ها و رخدادهای مهم را برای شما ثبت کرده تا در زمان معین به شما یاداوری کند. روش های مختلفی برای یاداوری از طرف این نرم افزار بکار گرفته می شود که عبارتند از:

  • یاداوری صوتی ﴿خواندن متن﴾
  • هشدار به وسیله پنجره یاداوری
  • اجرای یک نرم افزار خاص
  • ارسال نامه به ژست الکترونیک شما

از امکانات ویژه این نرم افزار امکان مشخص کردن تعداد روزهای قبل از رخداد برای یاداوری است. به عنوان مثال شما برای گروه تاریخ تولد تنظیماتی اعمال می کنید تا یک هفته قبل از تاریخ مقرر به شما یاداوری شود تا برای تهیه هدیه تولد فرصت کافی داشته باشید. یا برای قرار ملاقاتهای روزانه یک ساعت قبل به شما هشدار می دهد تا حتما به قرار خود برسید.

از دیگر امکانات این نرم افزار می توان نمایش یک آیکون برای هر مورد را ذکر کرد. برای تغییر زمان قرار شما به راحتی می تونید آن را به روز دیگری انتقال دهید ﴿Drag & Drop﴾. تغییر نمای برنامه و همچنین اعمال دوره ای یک رخداد از دیگر امکانات این نرم افزار به شما می رود.

یکی دیگر از امکانات Talking Reminder قابلیت هوشمند آن در دریافت هشدار است. این نرم افزار با استفاده از تکنیک های ویژه از یاداوری خور مطمئن می شود و تا زمانی که مطمئن نشده که کاربر یاداوری را پذیرفته و به خاطر آورده به کار خود ادامه می دهد.

  

  WindowBlinds

 نرم افزاری ایست که به کاربران اجازه میده که ظاهرمحیط ویندوز خودشون رو تغییر بدن.نسخه enhanced این برنامه ، علاوه بر اینکه بر روی ویندوز های Xp و2000 کار میکنه ، روی ویندوز های سری 98 و Me هم کار خواهد کرد.شما با نصب این برنامه می تونید از هزاران استایل و اسکین موجود تو اینترنت استفاده کنید.لینک نسخه کامل این برنامه شاید کم پیدا باشه.من یه لینک نسخه کامل از این برنامه رو ، همراه با شماره سریال های مورد نیاز ، تو ادامه متن گذاشتم. 



SN: WB-I9M798JS53GQFLA2FEK6-2173056688
SN: WB-QOGJEG5PB5MCH1892LII-4011155568
SN: WB-92EM2RAFKJ9S4AA6HH2C-3586363026




RealOne Player Gold 3

این نرم افزار جهت اجرای فایلهای صوتی و تصویری از طریق اینترنت این برنامه در سایتهایی که دارای فیلم و موزیک هستند خیلی بکارتون میاد.  (همون real playere فقط یکم رنگشو عوض کردن)

  
 size:8/68 MB

  

 Quick Heal XGen 7.01

یک آنتی ویروس بسیار قدرمتمند که در ضمن کار کردن با آن بسیر راحت است این آنتی ویروس اگر آپدیت باشد هیچ ویروسی قادر به ورود سیستم شما نمی باشد.




اندازه : 9.3 مگابایت




کرک




System Mechanic v4.0h

این برنامه تمامی قسمت های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری سیستم شما را چک کرده و به صورتی کاملا حرفه به رفع عیوب می پردازد.

اندازه : 5.31 مگابایت


Key:79777-P4792-9334101878

 


Adobe Audition V1.0 Build 3211.2

این نرم افزاری برای ویرایش صدا و موسقی


Use these serials:
1135-1024-5436-2183-7281-5619  1135-1281-6160-8464-3642-5111
 


GoldTach Pro v1.6.1622

به وسیله این نرم افزار می تونید کل یا قسمتی از یک وب سایت رو دانلود کنید.




 Babylon
یک دیکشنری جالب و بامزه همه‌فن‌حریف دیکشنری Babylon هست که در اصل کار ترجمه لغت به لغت، از خیلی از زبان‌ها رو فراهم می‌کنه! و اصل‌ش هم اصلا ساخت ایران نیست! ولی جالب اینجاست که کلمات رو به فارسی هم

ترجمه می‌کنه!!! یعنی یه نوع مترجم انگلیسی به فارسیه! چون از خاصیت اضافه کردن Glossary استفاده می‌کنه حتی می‌تونین با Babylon Glossary Builder فرهنگ لغات شخصی برای خودتون بسازین.
 
ابتدا از اینجا:
 

بعد از نصب برنامه روی ایکونش در Systray راست کلیک کنید و برروی Enter License برای رجیستر برنامه کلیک و کد زیر رو وارد کنید.
Registered To: Free User     License Code: 10C92134E44311A4

دیکشنری فارسی رو از اینجا دانلود کنید با حجم 2.06 مگابایت
دیکشنری فوتبال رو هم اگه خواستین از اینجا دانلود کنید با حجم 6.7 مگابایت اگه سنگینه میتونین این یکی رو دانلود کنید با حجم 2.24 مگابایت.

حالا موقع نصب فونته!
فونته فارسی Persian رو ازاینجا دانلود کنید با حجم 238 کیلوبایت 

دیگه تقریبا کار تموم شده. فقط یه شناسوندن فونت به برنامه مونده که میتونین با راست کلیک روی آیکون برنامه در Systray  و انتخاب Configuration  و رفتن بو زبانه ی Appearance وانتخاب Change و سپس انتخاب فونت نصب شده(Persian)  وکلیک روی OK به کارتون پایان بدین!
امیدوارم که این مقاله بدردتون بخوره.