نر افزاری است  برای گوش کردن آنلاین به رادیو در اینترنت با کیفیت خوب و ضبظ اون و حتی میتونید موج مورده نظرتون رو در فاواریو اد کنید و غیره...


  1. دانلود 
    حجم : ۳.۴۰ مگابایت




     Picasa 1.618   نرم افزار جالبی است برای دیدن عکس . حجمش هم کمه. دانلود کنین ضرر نداره! جالبیش اینه که بطور اتوماتیک عکسای تو هاردتونو Search میکنه و باز هم بصورت اتوماتیک اونارو براتون دسته بندی میکنه.



۳.۶۳ مگابایت

سریال: FFFRR-RF4MQ-MEZ3Y-A5WPA
دانلود

یک برنامه برای مدیریت کلیه پسورد های شما می باشد . یک رابط مستقیم با کار آیی ساده طوری که هر کسی که با ویندوز بتواند کار کند به راحتی با این برنامه می تواند کار کند و ضمنا از سرعت بالایی نیز برخوردار می باشد و همچنین ۱۰۰٪ مطمئن و ایمن می باشد . این برنامه می تواند پسورد های بسیار زیادی را در خود نگه دارد و می توان حتی برای هر کدام از پسورد ها توضیح و عنوان خاصی انتخاب نمود و سایر تنظیمات مختلفی که یک برنامه نگه دار پسورد باید داشته باشد را دارا می باشد . این برنامه از لحاظ فنی از سیاست های دپارتمانهای آمریکایی از قبیل بکار بردن ( ۲۵۶ bit و استاندارد AES و طولانی کردن طول پسورد ها که حتی اگر کسی در کنار شما هم باشد نتواند بفهمد پسورد شما چند کارکتر می باشد ) برای نگه داری و مخفی کردن پسورد ها استفاده می کند . در کل با این برنامه همیشه خیالتان راحت است که دیگر نیاز به حفظ و یادداشت پسورد های خود ندارید و جای آنها همیشه ایمن و راحت قابل دسترس برای شما می باشد . قابل توجه : این برنامه به ۲ زبان انگلیسی و روسی وجود دارد .



دانلود برنامه

دریافت کرک

با GameGainتوانایی کامپیوتر رو برای انجام بازی بالا ببریم

P30world.com از اولین نرم افزارهایی که برای افزایش کارآیی مفید بازیها به بازار اومده 
GameGain  هست! GameGain با افزایش سرعت بازیها از طریق تغییرات در رجیستری و تغییر در فشاری که رو سیستم میاره توانایی سیستم رو به راحتی بالا میبره و در حرکات وصفحه ی بازی و .. مشخصه. باظاهر آسان و بسیار راحت برای استفاده همینطوری که در تصویر میبینین و براحتی حتی اگر از کامپیوتر فقط بازی کردنش رو هم بلد باشین میتونین با GameGain کار کنین. با تمام نسخه های ویندوز سازگاره و خود به خود با مشخصات سیستم شما آشنا میشه.
 دانلود کنید با حجم 800 کیلوبایت

توجه:فایروال وآنتی ویروس خود را برای دریافت این برنامه خاموش کنید

اینم برنامه به صورت اتومات برای پاسخگویی به ارورهای سیستمون هست .در کل کارش اینه که به صورت خودکار ارورهای سیستمتون رو سرچ میکنه و قبل از وقوع جلوش رو میگیره...




  1. دانلود
  2. s/n: 1AAFB-8GIGG-PMOQ7-XVXW7-3FYWJ

BSPlayer 1.00 RC1 Build 805

یک پلیر بسیار زیبا و جذاب و متفاوت با پلیرهای دیگر!!!


۱.۸۱ مگابایت
دانلود





اینم جدیدترین آلبوم از خواننده تازه معروف شده ای به اسم Avril Lavigne که فکر کنم بشناسیدش!

توجه:برای ذخیره فایلها بروی فایل مورد نظر خود راست کلیک کرده و گزینه Save Target As را انتخاب کنید.

1. Losing Grip
2. Complicated
3. Sk8er Boi
4. Im with you
5. Mobile
6. Tomorrow
7. Unwanted
8. Anything But Ordinary
9. Things I'll Never Say
10. My World
11. Nobodys Fool
12. Too Much To Ask
13. Naked