user posted image

این قویترین و جدیدترین فایروال به نام ZoneAlarm است. یک برنامه بسیار عالی که کامپیوتر و اطلاعات شما رو در مقابل حکر ها ویروسها محافظت میکنه و امکانات خیلی زیادی داره مثلا از ذخیره شدن کوکی های مزاحم در کا مپیوتر جلوگیری میکنه میتونید بعضی سایتها رو که نمیخواین کسی از کامپیوتر شمادسترسی بهشون داشته باشه فیلتر کنید و از adware ها هم جلوگیری کنید . پنجرهای تبلیغاتی رو ببندیدو...



serial : bvdw9-e158i-mfdrr-gmpt98-fxp840

 All Converter 5.0.3

این هم  نرم افزار بسیار جاب و قدرتمندی هست در زمینه تبدیل کردن فرمتهای مختلف به همدیگه این نرم افزار این تبدیلهارو انجام میده: MP3 to WAV,MP3 to WMA ,MP3 to OGG,MP3 to VQF, WAV to MP3,WAV to WMA,WAV to OGG,WAV to VQF,WMA to MP3, WMA to OGG,WMA to VQF,OGG to MP3,OGG to WAV,OGG to WMA,OGG to VQF,VQF to MP3,VQF to WAV,VQF to WMA,VQF to OGG. دیگه از این تکمیلتر چی میخواید؟؟



۶.۵۱ مگابایت

کرک

دانلود

Opera 7.5 final
جدیدترین نسخه سریعترین مرورگر وب در جهان یعنیOpera 7.5 هم آمد که شامل امکانات زیر میباشد:
 یه خواننده RSS ، موتور جستجو ، چت IRC ، برنامه ضد تبلیغاتی و . ..  شده!و ازدیگر قابلیت های جالب این برنامه اینه که به شما اجازه میده در محیط مربوطه یادداشتی بنویسید و یا اون روبرای یک دوست ایمیل کرده و یا برای استفاده در آینده نگهداری کنید.
user posted image


(با جاوا)

 (بدون جاوا)

serial : w-EWjrm-nTD8s-SbW6B-isLzx-LRkFv

بیهنه سازی سیستم به وسیله Ashampoo WinOptimizer Platinum Suite 1.22

منبع خبر : P30world.com
Ashampoo WinOptimizer Platinum Suite نسخه جانشین برنامه پر طرفدار Ashampoo WinOptimizer Suite است.این بسته نرم افزاری با قیافه و قابلیت های جدیدی که داره یک نرم افزار بی نظیر برای پاک سازی کامپیوتر و افزایش کارایی های سیستم عامل به حساب میاد.این برنامه شامل توانایی هایی به این شرح است :
یک Drive Cleaner برای پاک سازی فضای هارد دیسک ،Registry Cleaner برای یافتن و از بین بردن اشکالات احتمالی رجیستری ویندوز ،Internet Cleaner برای پاک کردن و از بین بردن رد پاهای اینترنتی ،DLL Cleaner برای تشخیص
DLL های بلا استفاده و مشکل ساز ، Internet Tuner ,StartUp Tuner ,File Associator ,File Wiper ,PopUp Blocker و . .. .
همانطور که میدانید با نصب و استفاده از هر برنامه ای تعداد زیادی فایل در کامپیوتر شما ساخته و انباشته میشه که هم فضای کامپیوتر تون رو اشغال میکنه و هم سرعت و کارایی شما رو پایین میاره.به کمک این بسته نرم افزاری میتونید به سادگی اشکالاتی رو که در طی ماهها به وجود اومده رو فقط در چند دقیقه برطرف کنید!!!این برنامه میدونه دقیقا باید دنبال چی بگرده و چطور اونها رو پاک کنه که مشکلی پیش نیاد پس از این بابت میتونه خیالتون راحت باشه.در ضمن شماره سریال این برنامه در کامنت ها موجود است.
دانلود کنید با حجم 8.69 مگابایت 
منبع

شماره سریال ها . . .

AWPSA5-77GR88-JGS71O
AWPSAM-770Q97-4XW1BM
AWPSAA-77W4E6-TAE13W
AWPSAJ-77RM67-K7AE4L
AWPSA4-7700DF-4D9EBX
AWPSAD-77J96B-0VX0BR
AWPSAN-77S066-G9A62N
AWPSAT-77TGBE-6WSADN
AWPSA0-77YY42-RPX57X



 Babylon 5.0.0 (r78

آخرین ورژن یکی از قویترین دیکشنریهای جهان! قوی بودنش به این خاطره که هر زبونی رو به زبون دیگه ترجمه میکنه (فقط باید Glossary مربوط بهش رو از اینترنت دانلود کنین). کرک این نسخه فکر نمیکنم تو هیچ سایتی دیده باشید تا حالا ولی حالا به کمک این کرک شما میتونین این نرم افزاره ارزشمند رو که قیمتش دلار هستش رو مجانی دریافت کنین. در ضمن نسخه ای که دانلود میکنید شامل دیکشنری انگلیسی به انگلیسی هستش. اگر مایلین که انگلیسی رو به فارسی برگردونه هر کدوم از دیکشنریهارو که خواستین دانلود کنین. در ضمن این برنامه میتونه اگه پکیجهای اضافشو رو هم دانلود کنین براتون کلمه هارو تلفظ هم بکنه.


۹.۴۳ مگابایت
کرک ۱۰۰٪ تست شده
دانلود برنامه
اضافه کردن تلفظ با صدای مرد به برنامه
اضافه کردن تلفظ با صدای زن به برنامه
دیکشنری انگلیسی به فارسی برای ویندوزهای لاتین
دیکشنری انگلیسی به فارسی برای ویندوزهای فارسی
دیکشنری انگلیسی به فارسی از A-L
دیکشنری انگلیسی به فارسی از M-Z
دیکشنری فارسی به انگلیسی
دیکشنری پیشرفته انگلیسی به فارسی با توضیحات اضافه و کلمات مشابه
دیکشنری انگلیسی به فارسی لغات کامپیوتر
دیکشنری انگلیسی به فارسی لغات صنعتی
دیکشنری انگلیسی به فارسی لغات چت در یاهو
سایت سازنده 


Sound Forge 7.0a 

این برنامه رو هم یکی از دوستان در خواست کرده بودند. این برنامه قویترین برنامه در زمینه ادیت کردن فایلهای صوتی شماست. این برنامه برنده چندین جایزه بین المللی هم شده. قیمت این برنامه ۱۳۹.۹۹ دلار هستش که میتونین مجانی دریافتش کنین.



تصویری از این برنامه
۳۴.۷۲ مگابایت
سریال: HQ-GE0RNG-QSPXK7-ZBL9JM
دانلود 


advanced fingilish to farsi translator
یه برنامه بسیار جالب که به وسیلیه اون میتونین به سورته تایپه فارسی که تو چت میکنین یعنی منظورم فارسی که  به سبکه اینگیلیسی هست مینیویسم بد به سورته فارسی به ما میده این برنامه خیلی به درده اون کسایی میخوره که تایپ فارسی اونها ضعیف هست پیشنهاد میکنم وبلاگ نویسا حتماً دانلود کنن.
ویژه گی ها:

+ امکان ذخیره به صورت html ansi نیز اضافه شد(به درستی در تمامی نسخه های ویندوز و سایر OSها نمایش داده میشود)
+ گزینه ای در منو لغات اضافه شد برای نشان دادن انگیلیسی بودن کلمه.(در نسخه های بعدی کامل تر خواهد شد)
! مشکل خط خالی اضافه کردن در اول پاراگرف ها حل شد.
! مشکل پیقام خطا در ویندوز 98/ME حل شد.
! مشکل در ذخیره کردن متن های بلند به صورت عکس حل شد(مشکل همچنان در ویندوز های 98/me غیر فارسی باقی است)
! مشکل در copy کردن به صورت unicode حل شد






WindowBlinds 4.2
جدیدترین نسخه از این برنامه معروف که با هاش می تونین ظاهر ویندوزتون رو به کلی عوض کنین.یکی از ویژه گی های این برنامه اینه که در همه ویندوزها کار میکنه وسرعت سیستم شما
رو کم نمی کنه.(حتما دانلود کنین).

 

 

Get Premium Skins


serial : WB-CE97CO7R9O4FL7SED29F-153878420 





Weather Watcher v5.4b

نرم افزاری که میتونید تمامی آب و هوا کشورها و شهرهای مورد نظرتون رو مشاهده کنید.
حتی میتونید آب و هوای تهران هم توسط این نرم افزار بصورت کاملا دقیق مشاهده کنید.



 تصویری از نرم افزار
۱.۴۹ مگابایت

دانلود


 

 Advanced MP3 Converter v.2.18

یه برنامه فوق العاده برای تبدیل WAV to MP3, WAV to WMA,WAV to OGG,MP3 to WAV,WMA to WAV,OGG to WAV و توسط این برنامه میتونید به آسانی تمام فایلهای صوتی خودرا به فورمتهای دیگه تبدیل کنید و توسط تمامی پلیرها قابل پخش باشد و کلی چیز دیگه.

اندازه : 2.05 مگابایت
نام : Petrovich86
سریال : amc21-94156-2004
 دانلود 

Privacy Eraser

منبع : p30world.comPrivacy Eraser میتونه تمام رد پاهای اینترنتی ، آدرس سایت های بازدید شده و خلاصه همه فعالیت هایی که توسط کامپیوتر خودتون انجام دادین رو براتون پاک کنه.این نرم افزار از همه برنامه های معروف مرور اینترنت از قبیل Internet Explorer, Netscape, Mozilla, AOL, Opera and MSN Explorer پشتیبانی میکنه. شما همچنین میتونید از plug-in هایی که برای این برنامه نوشته شده برای توسعه قابلیت هاش استفاده کنید.در حال حاضر بیش از 180 پلاگین برای این برنامه نوشته شده که میتونید از اونها به رایگان استفاده کنید!ضرورت استفاده از یه همچین برنامه ای زمانی خودش رو نشون میده که از یه کامپیوتر عمومی استفاده میکنید و نمی خواهید بعد از شما کسی به عملکرد اینترنتی شما دسترسی داشته باشه.
دانلود کنید با حجم 1.30 مگابایت
تصویری از محیط برنامه
کرک


 Tray Safe

منبع : p30world.comهر کسی که از کامپیوتر استفاده میکنه پسوردهای زیادی برای خودش داره! این پسوردها میتونه شامل ایمیل وکارت اعتباری  و پسورد ID وپسورد انواع نرم افزار و برنامه و پسورد عضویت در جاهای گوناگون و ....... ! حتی ممکنه شما علاوه بر پسوردهای کامپیوتری پسوردهای زیادی از جاهای دیگه هم داشته باشین! حتی پسوردهای مردم!؟ اینا رو که همشونو نمیتونین حفظ کنین! TraySafe نام برنامه ی قدرتمند و بسیار زیباییه که به راحتی انواع پسورد های شما رو در محیط زیبای خودش ذخیره میکنه و امکان ورود به اون رو فقط به خود کاربر میده! توانایی های زیادی هم داره. مثلا شما میتونین از فایل پسورد Backup بگیرین.فایل های پسورد بسیار محافظت شده هستند و هیچکس نمیتونه بهشون دسترسی پیدا کنه . محیط برنامه بسیار ساده و آسان هست وهمه پاسورد ها طبقه بندی شده هستند و به راحتی میتونین به اطلاعات مورد نظردسترسی داشته باشید! علاوه بر رمز های عبور به شما اجازه  وارد کردن اطلاعات دیگر مثل آدرس ها اینترنتی یانام و شماره تلفن و....... رو هم میده! پسورهای ذخیره شده در این برنامه میتونه به صورت یک فایل غیر قابل دسترسی در بیاد و در کامپیوترهای دیگه فقط با اجازه ی کاربر اصلی(وارد کردن رمز عبور مخصوص اولیه ی برنامه) اجرا بشه!
میتونید Tray Safe زیبا و قدرتمند رو از اینجا:
P30world.com دانلود کنید با حجم 1.8 مگابایت
 یه عکس هم از محیط برنامه
 کرک


BlindWrite v5.1.6.132
جدیدترین ورژن برنامه رایت BlindWrite که خدائیش دیگه جلوی بقیه برنامه ها کم نیوورده از خصوصیاتش می تونیم به کپی سی دی ، سی دی های صوتی و تصویری ، و ... اشاره کرد .

اندازه: 2.18 مگابایت
دانلود
کرک


Fresh View 2.0

این برنامه رایگان به شما کمک میکند که فایل های چند رسانه ای خود نظیر عکس ها و فایل های صوتی و تصویری را ببینید و سازماندهی کنید. این برنامه شما را قادر میسازد تا فیلم ببینید، موسیقی گوش کنید و عکس ها را به صورت اسلاید مشاهده کنید. عکس های موجود در یک پوشه میتوانند به صورت های مختلفی نمایش داده شوند. یکی از این حالت ها، نمایش عکس ها به صورت thumbnail میباشد که به شما اجازه میدهد که به سرعت محتوای عکس ها را بدون اینکه نیازی به باز کردن آنها داشته باشید، ببینید. شما میتوانید توسط این برنامه فرمت عکس هایتان را تغییر دهید، آنها را توسط چاپگر، چاپ کنید و برای خود آلبوم های عکس مبتنی بر وب بسازید. این برنامه که کار با آن بسیار راحت میباشد، از ۸۶ فرمت مختلف از فایل های چند رسانه ای پشتیبانی میکند. برخی از این فرمت ها عبارت اند از: JPEG ،GIF ،PNG ،TIFF ،PSD ،Photo CD ،TGA ،MP3 ،MIDI ،MOD ،AVI و MPEG. آخرین نسخه این برنامه از برنامه های ویرایشگر خارجی نیز پشتیبانی میکند.





Collage Maker v2.0

این یکی یه فایر وال قوی و که خودتون میدونید کاره فایروال چیه جلوگیری میکنه از ورود هرگونه ویروس و تروجان و ... به سیستم شما در یه برنامه بسیار ساده ولی که دز عین سادگی کارای بسیار جالبی بر روی عکس های شما انجام میده.

اندازه: 3.60 مگابایت
دانلود
کرک