منوچهر سخایی:

شنیدم رفتی و همسر گرفتی               خیال عاشقی از سر گرفتی

پرستو بودی بر بام عشقم                     نشستی یک زمان و پر گرفتی

همه د لگرم عشق و رقص و آواز

                                      دل من می کند سوی تو پرواز

به صد لبخند شرم آلوده گویی

                                       که من رفتم نمی آِیم د گر باز

میان شاخه گلهای دسته                   عروسانه به تختی در نشسته

به جشن نامزدی یک حلقه زر             بر انگشت بلورش حلقه بسته



 Batch Image Resizer v2.05      

برنامه Batch Image Resizer به شما این امکان رو میده که علاوه بر مرور کردن عکسهاتون به تونین اون هارو به یکدیگر تبدیل کنین.این برنامه از فرمت های JPEG, BMP, GIF, PCX, PNG پشتیبانی می کنه.




 Download 

 Crack    

حجم:740KB


 Guitar Pro 4.0 Full   

اینم یک برنامه بسیار عالی برای گیتاریستا هست .این برنامه به شما کمک میکنه تا به راحتی هر چه تمام تر گیتار خودتون رو کوک کنین.همچنین شما با این برنامه میتونین به صورت دستی برای خودتون ریتم دلخواه خودتون رو بسازین و بد اونهارو به فرمتهای MIDI ؛ASCII ذخیره کنین.
(کرک شده)

 
Download

حجم:3.3MB


اگه از ظاهر ویندوز خودتون خسته شدین حتما از این برنامه استفاده کنین.این نرم افزار به طور کلی همه قسمت های ویندوز شما رو عوض میکنه.

 

 Download      

 Crack  

حجم:2.40MB

شیوه جدید

از این به بعد قصد دارم با هر شعر یک برنامه مفید واسه دانلود بزارم

WinXP Manager 4.8.5.1

این برنامه به شما کمک میکنه تا ویندوز خودتون رو تنها با فشار یک کلیک از دست فایلهای  به درد نخور خلاص کنه و به طور کلی یک نفس تازهای به ویندوز شما بده.با توجه به اینکه حجم برنامه چندان زیاد نیست نسبت به کارایش بسیار خوب هست.

 


 Download  

 
Crack 

حجم
:1.8MB 

جادوی عشق





اشک شب گشتم و آبش دادم              سنبلش کردم و  تابش  دادم

آنچه   در جان  و دلم  بود  صفا               ریختم در دل و  جانش  ز وفا

رشته  مهر  به   پایش   بستم               تا   بگیرد  ز   محبت   دستم

تا  بتی  ساختم  از   روی   نیاز              شد   مرا   مایه   امید    دراز

رنگ  اندوه  به  چشمانش  بود              در  محبت گروش  جانش  بود

روز  او  بی  رخ  من روز  نبود               به شبش شمع شب افروز نبود

قصه  می گفت  ز  بیماری  دل               ز غم  هجر  و   گرفتاری   دل

زان که شب تابه سحر بیدار است          از   پریشانی  دل   بیمار  است

باورم  شد که  گرفتار  دل است            بس که می گفت که بیمار دل است