منوچهر سخایی:

شنیدم رفتی و همسر گرفتی               خیال عاشقی از سر گرفتی

پرستو بودی بر بام عشقم                     نشستی یک زمان و پر گرفتی

همه د لگرم عشق و رقص و آواز

                                      دل من می کند سوی تو پرواز

به صد لبخند شرم آلوده گویی

                                       که من رفتم نمی آِیم د گر باز

میان شاخه گلهای دسته                   عروسانه به تختی در نشسته

به جشن نامزدی یک حلقه زر             بر انگشت بلورش حلقه بسته



 Batch Image Resizer v2.05      

برنامه Batch Image Resizer به شما این امکان رو میده که علاوه بر مرور کردن عکسهاتون به تونین اون هارو به یکدیگر تبدیل کنین.این برنامه از فرمت های JPEG, BMP, GIF, PCX, PNG پشتیبانی می کنه.




 Download 

 Crack    

حجم:740KB


 Guitar Pro 4.0 Full   

اینم یک برنامه بسیار عالی برای گیتاریستا هست .این برنامه به شما کمک میکنه تا به راحتی هر چه تمام تر گیتار خودتون رو کوک کنین.همچنین شما با این برنامه میتونین به صورت دستی برای خودتون ریتم دلخواه خودتون رو بسازین و بد اونهارو به فرمتهای MIDI ؛ASCII ذخیره کنین.
(کرک شده)

 
Download

حجم:3.3MB


اگه از ظاهر ویندوز خودتون خسته شدین حتما از این برنامه استفاده کنین.این نرم افزار به طور کلی همه قسمت های ویندوز شما رو عوض میکنه.

 

 Download      

 Crack  

حجم:2.40MB

نظرات 6 + ارسال نظر
نازنین سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 10:01 ق.ظ http://www.ghamzeh.persianblog.com

Webloge jalebi darin movafagh bashin

سرخ جمعه 27 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 09:48 ب.ظ http://sorkh.blogsky.com

سلام دوستان. بیایید برای بدرقه یک وبلاگ نویس. بیایید و ببینید چرا خداحافظی می کند. من از شما – تنها به عنوان یک وبنویس می خواهم به احترام این دوستمان 3 تا 10 مهر را روزه وبنویسی بگیرید. به احترام او هر سال این تاریخ چیزی ننویسیم. خداحافظ برای همیشه.....

سرخ پنج‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 11:24 ب.ظ http://sorkh.blogsky.com

سلام. خیلی برنامه های باحالیه من عاشق گیتارم....
اواخر شهریور یا همون اوایل مهر دلم می گیره. یاد یه روز تلخ میفتم. روز دوم مهر......
بی خیال این بار به یاد بم رفته از یاد حرف زدم. دلم نمیاد ازت دعوت نکنم که بیایی بخونی.
بیا ، بخون و نظر بده و دمی رو به یاد بم - که همه به راحتی از کنارش گذشتیم - باش

علی شنبه 4 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 09:26 ق.ظ http://WINXP2004.TK

SALAM KHOB HASTY
web log zibay dari matalbat ham khab ast
be ma ham sar bezani mataleb bady nadarim

امیرمحمد شنبه 4 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 02:45 ب.ظ http://holder.persianblog.com

ای نازنین " ای نازنین در آینه ما را ببین
از شرم این صد چهره ها در آینه افتاده چین
سلام عزیز وبلاگر. وبلاگ جالب و زیبایی داری. همچیش خوب و عالیه من واسه وبلاگت میمیرم(.جدی نگیر) منم یه و بلاگ در پیت دارم یه سر بهم بزن. دیگه سفارش نظرم نکنم. در ضمن اگه مایلی به هم لینک میدیم. منتظرم.
/ این یه جمله رو هم از من به خاطر داشته باش : ""هیچ وقت نمی توان به هیچ چیزی به طور کامل اعتماد کرد و این تنها چیزی است که می توان بهش اعتماد کرد ‍"" /
آرزومند آرزوهایت. امیر

peyman دوشنبه 6 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 04:39 ق.ظ http://peyman742.tk

salam hale shoma webelage gashangy dary.aya tamayol be tabadole link hasty?

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد