o0o0ps



منم یه روز عاقل بودم        عشق تو دیوونم کرد (حسین)


 NeroVision Express 3.0.1.4

توضیحات: آخرین نسخه از NeroVision Express ساخت شرکت Ahead. توسط این نرم افزار قدرتمند می توان انواع فرمتهای ویدیویی را ایجاد و به هم تبدیل کرد. این برنامه قادر است افکتهای زیبایی را به فایلهای ویدیوییتان اضافه نماید. همچنین می توانید قسمتی از آن را بریده و انواع افکتهای خطی را نیز خلق نمایید.


دریافت برنامه: Download     +      Crack
21/35 MB
 IM2 v1.4 

توضیحات: و این هم جدیدترین نگارش از برنامه محبوب Instant Messenger 2 که بوسیله آن می توان با سرویسهای مختلفی از جمله Yahoo و MSN/Hotmail و ICQ و ... به طور همزمان online شد. در این نسخه چندین ایراد اصلاح و نیز امکانات دیگری اضافه شده است. در صورت تمایل به مشاهده جزئیات اینجا را کلیک نمایید. ضمناْ ورژن ۵/۱ نیز به زودی عرضه می شود.

دریافت برنامه: Download     FreeWare




 Opera 7.60.7161

توضیحات: یکی از مرورگرهای پرکاربرد اینترنتی نرم افزار فوق می باشد. در حال حاضر این مرورگر تمام دستورات CSS را پشتیبانی می کند.

دریافت برنامه: Download     +      Crack
62/3 MB
نظرات 3 + ارسال نظر
یگانه(یک دنیا عاشقانه) دوشنبه 2 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 03:26 ق.ظ http:// ydt.persianblog.com/

سلام دوست من ...........وبلاگت قشنگه . ...عزیزم . من توی وبلاگم تولدی کوچک دارم برای عزیزی اگه دوست داشتی بیایی خوشحال میشم . تا بتونم یادگاری ازت داشته باشم . و خبر دیگه هم هست که خودت بیا بخون .....................قربانت ....بدوووووووووووووووووووووووووووووووووووووو بیییییییییییییییییییییییا .

داش علی رضا چهارشنبه 4 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 03:36 ق.ظ http://www.persepolise.blogsky.com

سلام . یه سر بزن اپدیت شده . تا بعد یا علی ....

سرخ پنج‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 12:19 ق.ظ http://www.sorkh.blogsky.com

سلام دوست عزیزم. در ادامه ی توهین به ملت همیشه قهرمان ایران و در پی ایجاد فشار برای خلع سلاح ایران باری دیگر شاهد بازیگری های روبه پیر و شیطان فتنه گر - انگستان استعمارگر- بودیم.
اینبار تغییر نام خلیج تا ابد فارس به خلیج عربی. آنهم در موسسه ی National Geography معتبر ترین موسسه ی جغرافیا شناسی جهان در انگلستان.

در اعتراض به این حرکت ناپسندیده و توهین آمیز به وبلاگ من بیایید و متن اعتراض نامه را امضا کنید . پاینده باد ایران جاوید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد