جادوی عشق







برو ای عشق میازارم بیش
از تو بیزارم و از کرده خویش


من کجا این همه رسوایی ها؟
دل دیوانه و شیدایی ها؟


من کجا این همه اندوه کجا؟
 غم سنگین چنان کوه کجا؟


شب طولانی و بیداری ها
 تب سوزنده و بیماری ها


دیده شادی من کور نبود
 خنده از روی لبم دور نبود


من پرستوی بهاران بودم
عالمی روح و دل و جان بودم


تا تو ای عشق به دل جا کردی
 سینه را خانه غم ها کردی


سوختی بال و پر و جانم را
آرزوهای فراوانم را


می گریزم ز تو ای افسونگر
 دست بردار از این دل دیگر


دل من خانه رسوایی نیست
غم من نیز تماشایی نیست


کودک مکتب تو جانم سوخت
 آتشی بود که ایمانم سوخت


عشق من گرم دل و جانش کرد
شعر من رخنه به ایمانش کرد


چشمم آموخت به او مستی را
پا نهادن به سر هستی را


بافت با تار امیدم پودش
برد از یاد نبود و بودش


آنچه از دیگر یاران نشنید
 از لب پر گوهر من بشنید


بوته خشک بیابانی بود
غافل از عالم انسانی بود

 





با تو چه زندگیهایی که تو رویاء نداشتم

                   تک و تنها بودم اما... تو رو تنها نمی ذاشتم

چه سفرها با تو کردم چه سفرها تو رو بردم

                   دم مرگ رسیدم اما.. به هوای تو نمردم

من تموم قصه هام قصه توست

                     اگه غمگین اون از قصه توست

یه دفعه مثل آهو توی صحرا رمیدی

                     بس که چشم تو قشنگ بود گله گرگ ندیدی

دل نبود توی دلم ترو گرگا ببینن

                       اونا با دندونه تیز به کمینت نشینن

الهی من فدای تو چکار کنم برای تو؟

                       اگه تو این بیابونا خاری بره به پای تو

یه دفعه مثل پرنده قفس عشق شکستی

                         پر زدی تو آسمونا رفتی اون دورا نشستی

دل نبود توی دلم گم نشی تو کوچه باغا

                         غروبا که تاریکه نریزن رو سرت کلاغا

نخوره سنگ به بالت                        پرت نشه فکر و خیالت

یه دفعه مثل یه گل رفتی تو دست خزون

                           سیل بارون و تگرگ می اومد از آسمون

بردمت تو گل خونه که نریزه رو سرت

                              که یه وقت خیس نشه یخ کنه بال و پرت

نشکنی زیر تگرگ نریزه از تو یه برگ

یه دفعه مثل یه شمع داشتی خاموش می شدی

                                       اگه پروانه نبود تو فراموش می شدی

آره پروانه شدم که پرام سوخته شه

                                 تو آتیش دل تو به دلم دوخته شه

چه بسوزه پر و بالم                      که راحت بشه خیالم

دارم از تو می نویسم تو که غم داره نگات

                              اگه دوست داشتی بده تا بازم بگم برات

اونقد می گم تا خسته شم       با عشق تو شکسته شم

 




  دل شده یه کاسه خون

  به دلم داده جنون

  به کنارم تو بمون

  نرو با دیگری.

  اومده دیوونه تو

  به در خونه تو

  نرو با دیگری

  یار دگر داری اگر بی خبر. وای من.

  تا به لبات بوسه زند بعد من وای من.



  عشق فقط عشق لا تی

  رنگ فقط شکلا تی

6   ماه حبس بی ملا قا تی

  فکر نکنی گنده لا تیم

  ما فقط خاطر خا تیم


                          دنیای برنامه====>برنامه